28 Haziran 2010 Pazartesi

K12NET’e giriş yaptığımda ekranımda hiçbir menü görünmüyor. Sebebi ne olabilir?

Bunun 3 adet sebebi olabilir:

  1. Yöneticiniz sistemdeki yetkilerinizi kısıtlamış olabilir.
  2. Henüz aktif olmayan bir eğitim yılını seçmiş olabilirsiniz. Ekranın sağ üst köşesinden sistemin içinde bulunduğu eğitim yılını kontrol ediniz.
  3. Bu duruma en çok yeni eğitim yılına geçildiğinde rastlanır. K12NET sisteminde personel görevlendirmeleri yıllıktır. Eğitim yılının bitmesi ile beraber o eğitim yılına ait görevlendirmeler de sona erdi. Yöneticilerin personel görevlendirmelerini yenilemeleri gerekmektedir. Görev yenileme işlemi, yönetim başta olmak üzere bu ekran yetkisine sahip herhangi bir personel tarafından yapılabilir.

1 yorum:

  1. Sevgili K12NET Kullanıcısı,
    Üzgünüz K12NET sistemine giriş yetkiniz bulunmuyor. Lütfen okul yöneticinizle görüşünüz. Teşekkürler.

    K12NET Destek Ekibi

    Sayın Yönetici yârin sınav olacağım ekranımda bu bilgiler yer almaktadır.konu ile ilgili bilgi ve mailinizi bekliyorum.
    Yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil