7 Nisan 2010 Çarşamba

K12NET Çizgi Altı Raporu nedir ve nasıl üretilir?

K12NET Çizgi Altı Raporu, belirlenen ders/konu ve kazanımdan belli bir seviyenin altında kalmış öğrencileri raporlamak için kullanılır.

  1. Belirlediğiniz konu ve kazanımlarda belli bir çizginin altında kalmış, öğrencileri tespit etmek için gruplar ve ders kayıt ekranına gidiyorum.
  2. Bilgi haritası yazısının üzerine tıklıyorum.


  3. Çizgi altı rapor seçeneğini seçiyorum.


  4. İstediğiniz sınav ya da sınavları seçiyorum.


  5. Sınavda sorulan derslerin isimleri ve yanlarında kazanım sayıları gelecektir. Seçtiğim son 4 sınavda, 77 adet 7.sınıf sorusu sorulmuştur. Ayrıntıları görmek için Matematik.07 yazısının sol tarafındaki + işaretine tıklıyorum.


  6. + işaretinin üzerine tıklayınca daha ayrıntılı bir liste ekrana gelmektedir. Araştırma yapmak istediğimiz konunun "Sayılar" olduğunu varsayalım. Bu konudan 26 soru sorulmuştur. Sayılar konusunun sol tarafındaki artı işaretine tıklayarak daha ayrıntı görmek istiyorum.


  7. İncelemek istediğim konu Oran ve orantı. Oran ve orantının yanında artı işaretinin olması bu konunun da altında bir konu olduğunu gösteriyor ama ben, bu derinliği yeterli görüyorum. Bu konuda yüzde 60'ın altında kalan öğrencileri görmek için çizgi altı kutusuna 60 yazıyorum.


  8. Bitir düğmesine bastığımda raporum oluşuyor.


Bu şekilde 7B grubunda Oran ve Orantı konusunu %60'ın altında öğrenmiş öğrencilerimizin listesi alınmıştır. Gruplar ekranında bir sınıf seviyesi seçerek aynı raporu 7.sınıfların genelinde bu konuyu öğrenememiş olanların listesini de çıkarabilirdiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder