30 Nisan 2013 Salı

Giriş Türüne Göre Öğrenci Listesi (Okul)


Giriş Türüne Göre Öğrenci Listesi
K12NET’te öğrencilerinizin Giriş Türüne Göre Öğrenci Listesi alabilirsiniz.
Giriş Türüne Göre Öğrenci Listesi Sihirbazı sayesinden öğrencilerinizin Giriş Türü, Geldiği Okul ve Eğitim Şekline göre çeşitli istatistiksel bilgileri içeren bir raporlama yapabilirsiniz.
Bunun için;
Öğrenci İşlemleri ana modülü altında yer alan “*(Yeni) Okul Kayıt” yazısına tıklayınız.

Ekranın sağ üst köşesinde bulunan Filtreleme butonu ile çeşitli kriterlere göre Filtreleme işlemleri yapabilirsiniz.
*(Yeni) Okul Kayıt ekranında sağ üst köşede bulunan İşlemler butonuna tıklayınız.


İşlem Seçim Penceresinden “ Giriş Türüne Göre Öğrenci Listesi” linkine tıklayınız.


Oluştur butonuna tıklayınız.

Microsoft Excel formatında oluşturulan rapor Giriş Türü ve İstatistik olmak üzere iki sayfadan oluşmaktadır.

Giriş Türü sayfasında öğrencilerinizin isimleri, sınıf seviyesi, okul giriş türü ve adı gibi bilgiler yer almaktadır.

İstatistik sayfasında ise, okullara göre ve eğitim şekline göre çeşitli istatistiksel bilgiler vermektedir.


Yukarıdaki örneğe göre ATATÜRK TEK.VE END.LİSESİ’ nden 51 öğrenci bulunmakdır. Öğrencilerin %7,63’ lük kısmını ATATÜRK TEK.VE END.LİSESİ’ nden gelen öğrenciler oluşturmaktadır.

Toplamda 668 öğrenci mevcut, Eğitim Şekli Tam Gün olan öğrencilerin sayısı 351 dir. Öğrencilerin  % 52,54’lük kısmının eğitim şekli Tam Gündür.




Hoca Ahmet Yesevi Lisesi’nden 9 öğrenci bulunmaktadır. Bu öğrencilerden 6 tanesinin Eğitim Şekli Tam Gün,
1 tanesinin Eğitim Şekli Öğlenci ve 2 tanesinin Eğitim Şekli Sabahçıdır.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder